8 sep. 2011

Zostałam otagowana...

Zostałam zaproszona do zabawy przez ; bloGosia
 Dziękuję :*

Zasady:
1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka;
2. Napisz 7 rzeczy o sobie;
3. Odpowiedz na poniższe pytania;
4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom.

7 faktów o nnie

1. Zakochałam się w modzie w wieku 13 lat <3
2. Moim marzeniem jest związanie przyszłości z modą
3. Jestem wegetarianką
4. Pochodze z Polski, lecz mnieszkam w Szwecji
5. Inspiruje mnie wszystko
6. Fanka zespołu McFly
7. Nienawidze rasizmu


Pytania i odpowiedzi:

Twój ulubiony kolor? Wszystkie mają w sobie coś pięknego
Ulubiona piosenka? Jest ich wiele :)
Nazwa ukochanego deseru? Babeczki <3
Co Cię najbardziej wkurza? Ludzie bez uczuć
Gdy jest Ci smutno? Idę na spacer & słucham muzyki
Ulubione zwierzę? Kocham je wszystkie <3
Czarny czy biały? Zależy...
Twój największy lęk? Miłość
Twoja najlepsza cecha? Wiara...
Codzienna postawa? Każdy dzień przynosi coś dobrego!
Czym jest perfekcja? Dla mnie słowo "perfekcja" nie istnieje... Bo nic nie jest perfect...
Grzeszna przyjemność? ??? :o

Później odtaguje, bo teraz nie mam czasu xd 

4 kommentarer:

  1. swietny blog:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    fashion-ache.blogspot.com


    xx K&M

    SvaraRadera
  2. fajny blog ; )
    obserwujemy?

    SvaraRadera
  3. Fajnie ci mieszkać w Szwecji ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    SvaraRadera
  4. spodobał mi się Twój blog.
    obserwujemy.? ; )

    SvaraRadera